اجتماع فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 20:12
کرمانشاه - اجتماع بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاهی به یاد شهدای میناب صبح پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه در پارک معلم این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاهی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میناب و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود.

در این برنامه فرهنگی که با حضور معلمان، دانش‌آموزان و جمعی از فعالان حوزه تعلیم و تربیت برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان با یادآوری فداکاری‌ها و ایثار شهدای دانش‌آموز، بر ادامه مسیر آنان در مسیر علم‌آموزی و خدمت به کشور تأکید خواهند کرد.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان، این اجتماع با هدف ایجاد همدلی و تقویت روحیه معنوی در میان فرهنگیان و دانش‌آموزان و همچنین پاسداشت مقام شهدا تدارک دیده شده است.

این برنامه صبح روز پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه از ساعت ۱۱ در پارک معلم کرمانشاه واقع در بلوار شهید مصطفی امامی برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود جمع زیادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان در آن حضور یابند.

برگزارکنندگان این مراسم از فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها دعوت کرده‌اند تا با حضور در این اجتماع، یاد و خاطره شهدای میناب را گرامی داشته و بار دیگر بر پیوند جامعه فرهنگی با فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.