شهادت سه شهروند در حمله صهیونیستی-آمریکایی به منطقه مسکونی در شیراز

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:02
شیراز-جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی-آمریکایی بعد از ظهر سه شنبه منطقه‌ای مسکونی در خیابان قصرالدشت شیراز را مورد اصابت موشک قرار دادند که ۳ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر،در اقدامی ضدبشری و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی-آمریکایی بعد از ظهر سه شنبه منطقه‌ای مسکونی در خیابان قصرالدشت شیراز را مورد اصابت موشک قرار دادند.

این رژیم که همواره مدعی است به مناطق مسکونی و غیرنظامیان کاری ندارد، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای خود را اثبات کرد و با حمله موشکی منطقه‌ای مسکونی در شیراز، جنایتی تازه رقم زد.

در جریان این حمله موشکی، چندین خودروی شهروندان در این حادثه به طور کلی آسیب دیدند.

همچنین شدت انفجار و ترکش های موشک، به خیابان اصلی و بسیاری از منازل شهروندان خسارت وارد کرد.

در این حادثه تلخ، تا کنون سه نفر از شهروندان بی‌گناه و غیرنظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

همچنین گزارش ها از مجروح شدن تعدادی دیگر از ساکنان محل حکایت دارد.

تیم‌های امداد و نجات و نیروهای امنیتی بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و ضمن انتقال مجروحان به مراکز درمانی، مشغول ارزیابی خسارات و پاکسازی منطقه از ترکش‌های باقی‌مانده هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.