قائم‌مقام دادگستری تهران: خدمات قضایی در شرایط جنگ بی وقفه ادامه دارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 18:25
شهریار- قائم‌مقام رئیس دادگستری استان تهران گفت: خدمات قضایی حتی در شرایط جنگی قطع نمی‌شود و بی وقفه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شاکرمی قائم‌مقام رئیس‌ دادگستری استان تهران، بعد از ظهر سه‌شنبه، با حضور در واحدهای قضایی شهریار، ضمن دیدار با همکاران قضایی و اداری، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات قضایی به مراجعین قرار گرفت.

وی در این بازدید که از ساختمان شماره ۲ دادسرا، دادگستری، دادگاه انقلاب، دادگاه صلح و دادسرای صباشهر انجام شد، با کارکنانی که در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

شاکرمی در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: در شرایط کنونی و حتی در وضعیت‌های خاص و جنگی، ارائه خدمات قضایی به مردم نباید دچار وقفه شود و دستگاه قضایی موظف است با تمام ظرفیت در کنار مردم باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان قضایی و اداری افزود: حضور فعال همکاران در واحدهای مختلف و برقراری کشیک‌های ۲۴ ساعته نشان‌دهنده عزم جدی مجموعه قضایی برای پاسخگویی به مراجعین و صیانت از حقوق شهروندان است.

قائم‌مقام رئیس‌ دادگستری استان تهران تصریح کرد: تکریم مراجعین و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی است و همکاران ما با وجود شرایط خاص، با روحیه مسئولیت‌پذیری در حال ارائه خدمات قضایی هستند.

وی در پایان با گفت‌وگو با برخی مراجعین، بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی در واحدهای قضایی تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.