اعزام جهادی نیروهای تاسیساتی و خدماتی شهرداری برای خدمت رسانی

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 18:10
شهرداری منطقه یک تهران با فعال‌سازی گروه‌های جهادی و تاسیساتی، خدماتی نظیر تعمیرات اضطراری آب و برق شهروندان آسیب‌دیده از موج انفجار را در اولویت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران گفت: هماهنگی‌های ویژه‌ای با نواحی دهگانه جهت ارائه خدمات تاسیساتی به شهروندانی که منازلشان در اثر موج انفجار دچار آسیب شده، صورت گرفته است.

صفایی با تأکید بر نقش کلیدی سامانه ۱۳۷ در این بحران اظهار داشت: شهروندان منطقه یک که به دلیل حوادث اخیر دچار آسیب در بنا، شکستگی شیشه‌ها و یا قطع و اختلال در شبکه آب، برق و گاز خانگی شده‌اند، می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ درخواست خود را ثبت کنند تا گروه‌های جهادی و تاسیساتی نواحی بلافاصله به محل اعزام شوند.

وی با اشاره به دشواری‌های نظافت در ساختمان‌های بلندمرتبه و محوطه‌های آسیب‌دیده، افزود: نیروهای جهادی علاوه بر رفع مشکلات تاسیساتی، در زمینه نظافت عمومی و جمع‌آوری شیشه‌های شکسته در سطح ساختمان‌ها و محوطه‌ها به یاری مردم می‌شتابند و در مواردی که شدت آسیب به گونه‌ای است که صاحبان ملک، نیاز به جابجایی و اسباب‌کشی فوری دارند، شهرداری نواحی ماشین‌آلات لازم را برای کمک به این جابجایی در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

معاون شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد: در کنار این تسهیلات ویژه و امدادهای اولیه تاسیساتی، عملیات روزانه رفت‌وروب، نظافت معابر و جمع‌آوری پسماند مطابق روال پیشین و بدون وقفه در حال انجام است و نیروهای خدماتی با تمام توان برای حفظ بهداشت شهری فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.