فرماندار عسلویه: امنیت مطلوبی در شهرستان برقرار است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:52
بوشهر- فرماندار عسلویه با اشاره به انجام کنترل‌های امنیتی و نظارتی گفت: امنیت مطلوبی در شهرستان عسلویه برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از گیت‌های بازرسی ورودی شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی اظهار کرد: فرآیند ورود و خروج شرکت‌ها به طور کامل و مؤثر تحت کنترل است.

وی همچنین از شهروندان خواست برای حفظ نظم و امنیت، ترددهای خود را بیشتر از مسیر اتوبان انجام دهند.

فرماندار عسلویه با سرکشی از گیت‌های بازرسی واقع در ورودی‌های شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه، از وضعیت مدیریت ترددها ابراز رضایت کرد.

وی تأکید کرد: کنترل‌های امنیتی و نظارتی در این نقاط به خوبی اجرا می‌شود و هیچ‌گونه خللی در نظارت بر ورود و خروج وسایل نقلیه و پرسنل شرکت‌ها مشاهده نشد.

پاسالار به اهمیت حفظ امنیت و نظم در این منطقه استراتژیک اشاره کرد و افزود: منطقه عسلویه به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت و پتروشیمی ایران، میزبان ده‌ها شرکت بزرگ و کوچک است و کنترل دقیق ترددها نقش کلیدی در جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی ایفا می‌کند.

این بازدید در راستای تلاش‌های مداوم مسئولین شهرستان برای نظارت بر زیرساخت‌های حیاتی منطقه انجام شد و نشان‌دهنده تعهد فرمانداری عسلویه به حفظ استانداردهای حفاظتی- امنیتی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.