خبر دستور تخلیه شهرک شقو بندرعباس تکذیب شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 15:02
بندرعباس- استانداری هرمزگان خبر دستور تخلیه شهرک شقو بندرعباس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استانداری هرمزگان روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه در پاسخ به انتشار خبری مبنی بر صدور «دستور تخلیه» محله شهرک شقو در بندرعباس، این ادعا را به‌طور کامل تکذیب کرد.

در اطلاعیه استانداری آمده است: هیچ‌گونه دستور تخلیه‌ای از سوی مراجع ذی‌ربط صادر نشده و وضعیت تحت کنترل است. کلیه دستگاه‌های امدادی و امنیتی در آماده‌باش قرار دارند و در صورت نیاز اطلاع‌رسانی رسمی صورت می‌گیرد.

روابط عمومی از شهروندان خواست که به شایعات دامن نزنند و اخبار را تنها از منابع رسمی مانند پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، فرمانداری، فرماندهی انتظامی و رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

مسئولان استانی همچنین هشدار دادند که انتشار اطلاعات نادرست می‌تواند فرآیند مدیریت بحران را مختل کند و کمک‌رسانی را با مشکل مواجه سازد. به گفته آنها، هرگونه اطلاع‌رسانی درباره اقدامات پیشگیرانه یا اضطراری، از طریق کانال‌های رسمی اعلام خواهد شد و لازم است شهروندان تنها به این منابع اعتماد کنند.

روابط عمومی استانداری یادآوری کرده است که در صورت تغییر وضعیت یا صدور هرگونه دستور جدید، سریعاً اطلاع‌رسانی خواهد شد و از مردم خواست تا برای دریافت اخبار موثق، به صفحات و شماره‌های رسمی تماس اعلام‌شده توسط استانداری مراجعه کنند. اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.