حمایت از صنایع غذایی و تأمین کالاهای اساسی در کرمان

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 15:00
کرمان- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: تقویت صنایع غذایی و حمایت از تولید داخلی، یکی از اولویت‌های اصلی ما در حوزه اشتغال و رفاه اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ابراهیمی، در جریان بازدید از کارخانجات تولیدی در استان کرمان، بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از صنایع کلیدی استان کرمان به‌ویژه در بخش تولید مواد غذایی، تأکید کرد.

وی تحقق این امر را عاملی حیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه دانست و افزود: تقویت صنایع اساسی و حمایت از تولید داخلی، یکی از اولویت‌های اصلی ما در حوزه اشتغال و رفاه اجتماعی است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تأمین به‌موقع کالاهای اساسی، اظهار کرد: خوشبختانه روند تأمین مواد پروتئین در این مرکز به شکل مطلوب در حال انجام است و این محصولات با قیمت‌های مناسب در اختیار بازار و مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.