انفجارهای کنترل‌شده در قم تا ساعتی دیگر/ مردم نگران نباشند

خبرآنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:07
روابط عمومی سپاه با اعلام انفجارهای کنترل‌شده در قم اعلام کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) اعلام کرد: بنا به اعلام فرماندهی عملیات سپاه استان تا ساعتی دیگر و در بازه زمانی ۱۲:۳۰ ظهر امروز تا ساعت ۱۳ بخشی از مهمات باقی‌مانده در تهاجم اخیر آمریکایی صهیونی در اطراف شهر قم توسط رزمندگان سپاه اسلام منهدم خواهد شد.

بنابر روایت تسنیم، بنابراین، جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و انفجار تحت کنترل نیروهای عملیاتی می باشد.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.