فرمانداری سلسله: بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارات به محل مراجعه می‌کند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:45
الشتر- کارگروه ارزیابی خسارت فرمانداری شهرستان سلسله در اطلاعیه‌ای نحوه ارزیابی خسارات وارد شده در پی حمله دشمن به ساختمان‌ها را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه کارگروه ارزیابی خسارت فرمانداری شهرستان سلسله آمده است:« به اطلاع مردم عزیز شهر الشتر که اماکن مسکونی و تجاری آنها درحمله هوایی رژیم صهیونستی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۷ دچار خسارت شده است می رساند نیاز به مراجعه به هیچ اداره و ارگانی نمی باشد.

اکیپ های ارزیابی خسارت بنیاد مسکن در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۹ به صورت میدانی به محل مراجعه نموده و ارزیابی لازم انجام می‌پذیرد.

لذا توصیه می گردد ضمن حفظ آرامش با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی لازم در محل حضور داشته باشند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.