حسینی: صدا و سیما ظرفیت مهمی برای تولید محتوای آموزشی در کردستان است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:11
سنندج-مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تأکید بر نقش صدا و سیمای استان در تولید محتوای آموزشی گفت: این مرکز می‌تواند نقش مهمی در ارائه برنامه‌های آموزشی تلویزیونی برای دانش‌آموزان ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید فواد حسینی در نشست تخصصی با مدیرکل صدا و سیمای کردستان که با هدف بررسی مسیرهای همکاری برای تولید محتوای آموزشی و ایجاد مدرسه تلویزیونی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت استفاده از رسانه به عنوان ابزاری مکمل در آموزش، اظهار کرد: همکاری بین آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز کردستان می‌تواند به تولید برنامه‌های آموزشی تلویزیونی برای تمامی مقاطع تحصیلی منجر شود و دانش‌آموزان را در محیط‌های حضوری و مجازی همراهی کند.

وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تولید محتوای منطبق با برنامه‌های درسی و فرهنگی استان، می‌توان کیفیت یادگیری دانش‌آموزان را بهبود بخشید.

در ادامه این نشست، چارچوب‌های اولیه همکاری شامل تعیین موضوعات آموزشی، زمان‌بندی تولید محتوا و نحوه انتشار برنامه‌ها در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تلاش‌های جدی این نهاد برای استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، اظهار داشت: انتظار می‌رود با ادامه این همکاری، محتوای آموزشی مناسب‌تری برای دانش‌آموزان استان تولید شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.