۲۵۰ بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی لامرد اهدا شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 10:07
لامرد-رئیس اداره بهزیستی لامرد از آغاز مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی ماه رمضان خبر داد و گفت: با مشارکت‌های مردمی۲۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

معصومه کاظم‌ زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند، مرحله دوم بسته‌های معیشتی ماه رمضان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این مرحله، موفق به تهیه ۲۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۵ میلیارد ریال شدیم که اقلام آن شامل برنج، روغن، سویا، رب گوجه، کنسرو تن ماهی و لوبیا، و ماکارونی است.

رئیس اداره بهزیستی لامرد با اشاره به سیاست‌های سازمان بهزیستی، بر تقویت معیشت خانواده‌های تحت پوشش تاکید کرد و افزود: این بسته‌ها برای توزیع میان مددجویان تحت پوشش این اداره، آماده‌سازی شد و به دست جامعه هدف رسید.

کاظم زاده در پایان ضمن تقدیر از همراهی و سخاوت حامیان بهزیستی، خاطرنشان کرد: از تمامی خیرین و بازاریان دهشیخ ، معتمدین و مردم عزیز لامرد که با مشارکت‌های ارزشمند خود، یاری‌گر نیازمندان هستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.