سرلشکر عبدالهی: انتقام از دشمنان از هر زمان دیگری استوارتر است

شمال نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 10:06
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) گفت: اراده رهبری و مردم ما و نیروهای مسلح در گرفتن انتقام از دشمنان جانی از هر زمان دیگری استوارتر است.
سرلشکر عبدالهی: انتقام از دشمنان از هر زمان دیگری استوارتر است

به گزارش شمال نیوز، متن پیام سرلشکر علی عبدالهی به این شرح است:

 

«قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ. (توبه ۱۴)

 

رژیم جنایتکار آمریکا و رژیم کودک کش جانی صهیونیستی، حمله ناجوانمردانه‌ای برخلاف تمامی قوانین بین المللی و موازین حقوق بشر را در روز نهم اسفند هزار و چهارصدوچهار علیه ایران اسلامی آغاز کردند و رهبر عزیز و تعدادی از فرماندهان و مردم عزیز کشور ما را به شهادت رساندند.

 

امروز دیگر شرایط اینگونه نیست که هرگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخواهند علیه ما جنگ را آغاز کنند و هر زمان بخواهند پایان دهند.

 

شهادت رهبر عزیزتر از جانمان و مردم عزیز کشورمان قابل گذشت نیست، ما ثابت کرده‌ایم هیچگاه آغاز کننده‌ هیچ جنگی نبوده‌ایم و همواره تمامیت ارضی کشورها را محترم شمرده‌ایم و با همسایگان خود با احترام برخورد کرده‌ایم.

 

آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستی از کرده‌ خود اظهار پشیمانی کنند و دیگر هیچ کشوری را در منطقه غرب آسیا تهدید نکنند و بگذارند ملت‌ها بر اساس اراده‌ مردم خودشان تصمیم بگیرند تا چنین شرایطی پیش نیاید.

 

پایانی برای جنگ وجود ندارد، اراده رهبری و مردم ما و نیروهای مسلح در گرفتن انتقام از دشمنان جانی از هر زمان دیگری استوارتر می‌باشد.

 

دشمن متوهم با جنگ روانی و دروغ پردازی نمی‌تواند خللی بر اراده ملت و نیروهای مسلح وارد نماید و این آرزو را باید به گور ببرد که ایران ضعیف شده است.»


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.