نفیسی: حضور پرشور مردم، پشتوانه امنیت و انسجام ملی است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 10:00
بندرعباس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت تبعیت از رهبر معظم انقلاب و نقش حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی، گفت: حضور مردم، پشتوانه امنیت و انسجام ملی است.

به گزارش خبرگزاری مهر،احمد نفیسی با اشاره به بیعت مرزداران خلیج فارس و حافظان دلاور و همیشه بیدار تنگه هرمز در بندرعباس با رهبر منتخب انقلاب، اظهار کرد: این حضور آگاهانه و حماسی، پیام روشنی از استحکام پیوند مردم با آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی از ارزش‌های نظام اسلامی به همراه داشت.

وی بیان کرد: مردم ایران همواره در مقاطع حساس با حضور خود در صحنه، وفاداری‌شان را به انقلاب و کشور نشان داده‌اند و این وحدت و همبستگی، سرمایه‌ای بزرگ در برابر تهدیدها و توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

معاون استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به وضعیت امنیتی استان تصریح کرد: امنیت و آرامش موجود در جامعه نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و مردم قدردان زحمات این نیروها هستند.

نفیسی خاطرنشان کرد: امنیت پایدار کشور مرهون ایثار و تلاش نیروهای مسلح در چارچوب فرامین فرماندهی کل قواست و این نیروها با هوشیاری کامل اجازه نمی‌دهند خللی در آرامش و آسایش مردم ایجاد شود.

وی در پایان بر ضرورت حفظ انسجام ملی و هوشیاری در برابر تهدیدها تأکید کرد و گفت: مسیر پیشرفت و تعالی کشور با همراهی مردم و هدایت‌های رهبری ادامه خواهد داشت و مسئولان نیز در همین چارچوب برای خدمت به مردم تلاش خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.