عضو کنست: اسرائیل از ایران شکست می‌خورد

مشرق نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 10:00
عضو پارلمان رژیم صهیونیستی ایمن عوده در صحن این نهاد قانونگذاری، علیه جنگ با ایران موضع گرفت و خواستار رای عدم اعتماد به کابینه بنیامین نتانیاهو شد.نماینده کِنِسِت خطاب به کابینه نتانیاهو گفت: «شما در

به گزارش مشرق، نماینده کِنِسِت خطاب به کابینه نتانیاهو گفت: «شما در غزه پیروز شدید؟ اگر دولت نتانیاهو در غزه موفق نشده، فکر می‌کند در ایران موفق خواهد شد؟»

نماینده عرب تبار پارلمان رژیم صهیونیستی در نشست کنست مواضع جنگ‌طلبانه این رژیم را محکوم کرد و گفت: همیشه دنبال دشمن می‌گردید. همیشه دنبال دشمن می‌گردید. اسرائیل همیشه به دنبال دشمن و جنگ است.»

ایمن عوده خواستار رای عدم اعتماد به کابینه شد و گفت، دولت نتانیاهو که در جنگ با حماس شکست خورده چگونه در جنگ با ایران پیروز می‌شود؟

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.