درخشش معلمان استان سمنان در جشنواره نوآوری

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 01:07
سمنان- معاون آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش دبیران دوره اول متوسطه استان در نهمین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حزب‌الهی، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم اجتماع بزرگ مردم سمنان از کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط دبیران استان در نهمین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری خبر داد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ارتقای کیفیت تدریس، توسعه روش‌های نوین آموزشی و بهبود فرایند یاددهی یادگیری در دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: رتبه اول کشور در رشته زبان انگلیسی به سرکار خانم‌ها شاهمرادی و گلبازی اختصاص یافت.

حزب اللهی با بیان اینکه رتبه سوم کشوری در رشته علوم تجربی را سرکار خانم ها فخار و وحدتی کسب کردند، گفت: رتبه سوم کشوری در رشته ادبیات به سرکار خانم ها خلیلی و قربانی تعلق گرفت.

وی این موفقیت را نشان‌ از دانش حرفه‌ای، خلاقیت و تعهد بالای دبیران استان دانست و ابراز امیدواری کرد تداوم این مسیر خلاقانه و نوآورانه، زمینه‌ساز ارتقای بیش از پیش کیفیت آموزشی در مدارس استان باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.