به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان ازهاری عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه اقتصادی کردستان با اشاره به نظارت مستمر تیمهای بازرسی در بازارهای استان گفت: تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان بدون هیچ مشکلی و بهصورت پایدار در حال انجام است.
وی اظهار کرد: این قرارگاه با هدف تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار تشکیل شده و در شرایط حساس کنونی جلسات آن بهصورت روزانه برگزار میشود.
وی با اشاره به حضور فعال دستگاههای اجرایی حوزه اقتصادی استان در مدیریت بازار افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه تأمین و توزیع کالاهای اساسی، هیچگونه کمبودی در استان وجود ندارد و روند خدماترسانی در این حوزه بهصورت مستمر و بدون وقفه ادامه دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان همچنین از تشدید نظارت و بازرسیها در سطح بازار استان خبر داد و گفت: تیمهای نظارتی بهطور مستمر بر روند عرضه کالاها و قیمتها نظارت دارند.
ازهاری در پایان از شهروندان خواست با حفظ آرامش، خریدهای خود را متناسب با نیاز خانوار انجام دهند تا روند تأمین و توزیع کالاها در بازار به شکل مطلوب ادامه یابد.












