ازهاری: تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار در اولویت قرارگاه اقتصادی است

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 19:20
سنندج- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار کردستان گفت: قرارگاه اقتصادی استان با برگزاری جلسات روزانه،تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار را در شرایط کنونی با جدیت دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان ازهاری عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه اقتصادی کردستان با اشاره به نظارت مستمر تیم‌های بازرسی در بازارهای استان گفت: تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان بدون هیچ مشکلی و به‌صورت پایدار در حال انجام است.

وی اظهار کرد: این قرارگاه با هدف تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار تشکیل شده و در شرایط حساس کنونی جلسات آن به‌صورت روزانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور فعال دستگاه‌های اجرایی حوزه اقتصادی استان در مدیریت بازار افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه تأمین و توزیع کالاهای اساسی، هیچ‌گونه کمبودی در استان وجود ندارد و روند خدمات‌رسانی در این حوزه به‌صورت مستمر و بدون وقفه ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان همچنین از تشدید نظارت و بازرسی‌ها در سطح بازار استان خبر داد و گفت: تیم‌های نظارتی به‌طور مستمر بر روند عرضه کالاها و قیمت‌ها نظارت دارند.

ازهاری در پایان از شهروندان خواست با حفظ آرامش، خریدهای خود را متناسب با نیاز خانوار انجام دهند تا روند تأمین و توزیع کالاها در بازار به شکل مطلوب ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.