استاندار لرستان: حضور مردم در خیابان قوت قلب رزمندگان است

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 18:53
خرم‌آباد - استاندار لرستان، تأکید کرد: حضور مردم در خیابان قوت قلب رزمندگان ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی امروز دوشنبه در آئین بیعت مردم خرم‌آباد با رهبر جدید انقلاب، اظهار داشت: از آغازین لحظات معرفی حضرت آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای به جانشینی رهبر شهید انقلاب؛ دولت، وزرا، مسئولین، احزاب و عموم اقشار مردم بیعت خود را با رهبر انقلاب با حضور در خیابان‌ها اعلام کرده‌اند.

حضور شبانه‌روزی مردم در خیابان‌ها دشمن را دیوانه کرده است

وی ضمن درود و سپاس از حضور شبانه‌روزی مردم در خیابان‌های استان و سراسر کشور، گفت: حضور شبانه‌روزی مردم در خیابان‌ها دشمن را دیوانه کرده است؛ زیرا تصور نمی‌کرد که بعد از ۱۰ روز از شهادت رهبر فرزانه انقلاب، مردم در خیابان‌ها بمانند.

استاندار لرستان، ادامه داد: دشمن تصور می‌کرد که ظرف سه روز نظام را تغییر می‌دهد ولی دیدند درحالی‌که داغدار رهبر شهیدمان هستیم، با نظر خبرگان رهبری، خلف شایسته مقام معظم رهبری بااقتدار، قدرت و شوکت به رهبری جدید انقلاب معرفی شدند.

شاهرخی، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، یکپارچگی و تبعیت از فرامین رهبری در جامعه نیاز داریم تا به پیروزی نهایی برسیم و به دشمن درس عبرت بدهیم.

حضور مردم در خیابان قوت قلب رزمندگان ما است

وی با اشاره به اینکه دشمن متوجه اشتباه خود شده است، گفت: هنوز بخش مهمی از دستاوردهای موشکی هوافضای سپاه و قدرت پهپادی ما رونمایی نشده است و علی‌رغم سانسور خبری شدید و ممانعت از ارسال تصاویر، به‌خوبی متوجه می‌شویم که حیفا، تل‌آویو و پایگاه‌های هوایی آنها به‌شدت آسیب‌دیده است.

استاندار لرستان، اضافه کرد: این بخشی از قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ما است و در کنار اقتدار نیروهای ما در میدان، حضور مردم در خیابان قوت قلب رزمندگان ما است.

شاهرخی، ادامه داد: ما در موضع قدرت، اقتدار و شکوه اسلام قرار داریم و زیر بار ذلت نمی‌رویم.

دولت تمام توان خود را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح به کار گرفته است

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه خط مقدم رزم سربازان ما پای سکوهای موشکی، رادارها و پهپادهاست، گفت: کف خیابان نیز خط مقدم مردم است تا تصور دشمن برای حضور اراذل‌واوباش در خیابان‌ها و چراغ‌سبز آنها محقق نشود.

شاهرخی، افزود: حالا باید بپرسیم آن اراذل‌واوباش کجا هستند که ببینند ناجی‌شان چه بلایی بر سر مردم آورده است؟

وی تصریح کرد: خطی که رهبر شهید انقلاب برای ما ترسیم کرده را تمام ارکان نظام باقدرت ادامه می‌دهند، رئیس‌جمهور، وزرا، نهادها، دستگاه‌های دولتی و... نیز بیعت خود را با رهبر انقلاب اعلام کرده‌اند و مردم بدانند که دولت تمام توان خود را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح به کار گرفته است.

استاندار لرستان، گفت: همه قوا از جمله قوه مجریه، مقننه و دستگاه قضا خودشان را جان‌نثار مردم می‌دانند و مردم استان نیز مطمئن باشند که تا ماه‌ها هیچ‌گونه کمبودی کالایی در استان و کشور نخواهیم داشت.

شاهرخی، افزود: به‌عنوان رئیس شورای تأمین استان نیز اعلام می‌کنم که امنیت کامل به برکت وجود نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در استان برقرار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.