سخنگوی قرارگاه خاتم: رادارهای فوق پیشرفته سامانه تاد منهدم شد

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 17:12
سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۴ گفت: در جریان عملیات‌ سرکوب پدافند ضد موشکی دشمنان در منطقه، ۴ دستگاه رادار فوق پیشرفته سامانه تاد آمریکا هدف قرار گرفت و منهدم شد.
 سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) از انهدام رادارهای فوق پیشرفته سامانه تاد با برد بسیار بالا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۴ گفت: در جریان عملیات‌ سرکوب پدافند ضد موشکی دشمنان در منطقه، ۴ دستگاه رادار فوق پیشرفته سامانه تاد آمریکا هدف قرار گرفت و منهدم شد.
 
وی افزود: رادارهای فوق پیشرفته سامانه تاد با برد بسیار بالا در مناطق الرُبه و الرویس، الخرج و الازرق در ۲۴ ساعت گذشته هدف قرار گرفته و منهدم شدند.
 
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: رادارهای سامانه تاد آمریکا اطلاعات را به طور لحظه‌ای در اختیار شبکه سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار می‌دادند.
 
سرهنگ ذوالفقاری گفت:اکنون با وارد شدن آسیب جدی به شبکه هشدار زود هنگام دشمن، آژیر هشدار حملات در سرزمین‌های اشغالی در لحظه اصابت موشک‌ها به صدا در می‌آید.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.