محل مدرسه «شجره طیبه» به یادمان شهدای دانش‌آموز تبدیل خواهد شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:57
میناب- استاندار هرمزگان از تبدیل محل مدرسه «شجره طیبه» به یادمان شهدای دانش‌آموز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان ضمن تسلیت مجدد به مردم شریف میناب و خانواده‌های شهدا، از عزم جدی برای بازسازی فضاهای آموزشی خبر داد و گفت: به‌دنبال این حادثه تلخ، جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کشور و استان هرمزگان آمادگی خود را برای احداث مجدد مدرسه شجره طیبه اعلام کردند.

آشوری تازیانی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای پاسداشت مقام این شهیدان افزود: مدرسه جدید در مکان دیگری احداث خواهد شد تا دانش‌آموزان در فضایی امن و نوساز به تحصیل بپردازند. ساختمان فعلی که محل عروج این کبوتران خونین‌بال است، تخریب نخواهد شد و به عنوان «یادمان شهدای دانش‌آموز مدرسه شجره طیبه» نگهداری و بازسازی می‌شود تا سندی بر مظلومیت فرزندان این مرز و بوم و جنایت دشمنان باقی بماند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.