زیرگذر بلوار معلم به الغدیر در منطقه ۱۸ افتتاح شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:48
پروژه زیرگذر بلوار معلم به بلوار الغدیر با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان و پس از دو سال تلاش شبانه‌روزی جهادگران مدیریت شهری، همزمان با ایام جنگ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر،پروژه زیر گذر بلوار معلم به بلوار الغدیر در منطقه ۱۸ همزمان با ایام جنگ افتتاح و بارقه ای از امید را در دل شهروندان زنده کرد.

این پروژه عمران شهری که از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ عملیات احداث آن آغاز شده بود با تلاش شبانه‌روزی روزی جهادگران‌ مدیریت شهری افتتاح و به زیر بار ترافیک رفت.

‌بنابراین گزارش، با افتتاح این پروژه عمرانی، بلوار معلم به بلوار شهید مهتدی از شرق به غرب متصل و شمال به جنوب بلوار الغدیر را به یکدیگر متصل شد.

‌گفتنی ست، این پروژه عمران شهری که با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان احداث شده در مراسمی با حضور شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدی شهردار منطقه و تنی چند از مدیران ارشد به مرحله بهره برداری رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.