وزارت بهداشت : هیچ ماده و گاز شیمیایی خطرناکی در سطح شهر پخش نشده است

رکنا یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:27
میعادفر، رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در صورت وجود هرگونه خطر حتما از کانال‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.
وزارت بهداشت : هیچ ماده و گاز شیمیایی خطرناکی در سطح شهر پخش نشده است

به گزارش رکنا، میعادفر، رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:  هیچ ماده و گاز شیمیایی خطرناکی در پی تجاوز دشمن در سطح شهر پخش نشده است.

 در صورت وجود هرگونه خطر حتما از کانال‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

 استنشاق ذرات و دود ناشی از سوختن مواد که در هوا پخش شده می‌تواند خطرناک باشد. 

 باید افرادی که در معرض دود هستند یا در مناطق نزدیک به محل حضور دارند تا حد امکان در محیط‌های باز حضور پیدا نکنند و از ماسک‌های مناسب ترجیحا ماسک N95 یا هر ماسک دیگری استفاده کنند.

 مایعات زیاد مصرف شود.

 درب و پنجره بسته نگه داشته شود.

افراد آسیب پذیر و افراد دارای سابقه مشکلات قلبی، عروقی، تنفسی، سالمندان و کودکان به هیچ عنوان در محیط باز قرار نگیرند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.