اضافه شدن سه آمبولانس به اورژانس و بیمارستان‌های استان قم

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 15:05
قم- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی استان به سه دستگاه آمبولانس جدید مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده از وزارت متبوع و در راستای نوسازی ناوگان لجستیکی اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان های استان در روز های گذشته سه دستگاه آمبولانس تویوتا تحویل این مراکز شد.

وی با تأکید بر اهمیت لزوم نوسازی ناوگان بیمارستانی در کنار اورژانس پیش بیمارستانی تصریح کرد: تجهیز و نوسازی آمبولانس های این واحدها روند خدمت رسانی به بیماران و انتقال آنها را کیفیت می بخشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پیگیری ها از اورژانس کشور، وزارت بهداشت، خیرین گرانقدر و منابع استانی برای خرید و تجهیز و آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ ادامه دارد و امیدواریم در سال آینده شاهد تحقق این مهم باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.