تمدید خودکار اعتبار کارت‌های بازرگانی در شرایط جنگی

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:44
عضو هیئت رئیسه اتاق ایران از تمدید خودکار اعتبار کارت‌های بازرگانی که اعتبارشان از آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسیده است، خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، کیوان کاشفی - عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران - با اعلام این خبر گفت: به موجب بخشنامه سازمان توسعه تجارت و تاییدیه‌ای که از سوی حوزه اقتصادی شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است، کلیه کارت‌های بازرگانی که از آغاز جنگ تحمیلی (۹ اسفند ماه ۱۴۰۴)، اعتبارشان به پایان رسیده و یا اعتبار آنها تا پایان اسفند ماه به اتمام می‌رسد، به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام توسط متقاضی و انجام استعلامات، تا ۹ خرداد ۱۴۰۵ تمدید می‌شود.

کاشفی در گفت وگو با اتاق ایران افزود: بنابراین نیازی به مراجعه مشمولین این بخشنامه به اتاق‌های بازرگانی به منظور تمدید کارت‌های بازرگانی وجود ندارد و امکان هر گونه واردات و صادرات در چارچوب ضوابط برایشان فراهم است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.