میرزاده: اهدای خون در لیالی قدر نجات‌بخش است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:38
کرمانشاه- مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با دعوت از مردم برای مشارکت در اهدای خون در شب‌های قدر گفت: حضور مردم در این اقدام انسانی می‌تواند جان بیماران نیازمند به خون را نجات دهد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) اظهار کرد: لیالی قدر فرصتی ارزشمند برای تقویت روحیه ایثار، نوع‌دوستی و کمک به همنوعان است و می‌توان در این شب‌های پرفضیلت با اهدای خون به یاری بیماران شتافت.

وی با قدردانی از روحیه فداکاری مردم استان کرمانشاه افزود: مردم این استان در مقاطع مختلف، به‌ویژه در روزهای دشوار دفاع و بحران‌ها، همواره با حضور در مراکز انتقال خون و اهدای خون، همراهی خود را با مجروحان و بیماران نشان داده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز نیز بیماران بسیاری در مراکز درمانی استان نیازمند خون و فرآورده‌های خونی هستند و مشارکت شهروندان در این امر می‌تواند نقش مهمی در تأمین نیاز مراکز درمانی داشته باشد.

میرزاده با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای شب‌های قدر گفت: مرکز انتقال خون واقع در میدان فرمانداری در شب نخست قدر مصادف با ۱۹ رمضان از ساعت ۲۰ تا ۲۳ پذیرای اهداکنندگان خون خواهد بود.

وی در پایان با دعوت از مردم برای حضور در این اقدام خداپسندانه خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان نیک‌اندیش استان با حضور در این پایگاه و مشارکت در پویش «نذر امسال من؛ اهدای خون، اهدای زندگی» به تداوم جریان زندگی برای بیماران کمک کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.