ساعت اداری مازندران برای روز دوشنبه اعلام شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:01
ساری - معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری مازندران گفت: فعالیت همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی مازندران روز دوشنبه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. ‎

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی قاسمی طوسی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن شب قدر و برگزاری مراسم شب‌زنده‌داری، کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های سراسر استان طبق ابلاغیه‌ای که دوم اسفند امسال صادر شده بود، در روزهای پس از شب‌های قدر از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود تا کارکنان فرصت بیشتری برای انجام فعالیت‌های عبادی و بهره‌مندی از برکات این شب‌های عزیز داشته باشند.

وی با بیان این‌که این اقدام در راستای تسهیل امور معنوی کارکنان در ماه ضیافت الهی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ساعت کار دستگاه‌های اجرایی و ادارات در سایر روزهای ماه مبارک رمضان و تا پایان سال به روال مرسوم ادامه می‌یابد و به صورت شناور از ساعت ۸:۰۰ تا ۹:۰۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰ ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.