آسیب‌های حوزه سلامت در هفته اول حملات آمریکایی ـ صهیونی

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:07
در هفته نخست حملات آمریکایی ـ صهیونی، ۱۹ بیمارستان، ۱۱ پایگاه اورژانس، ۱۲ آمبولانس و ۲ مرکز بهداشتی آسیب دیده‌اند و ۱۱نفر از کادر درمان شهید شده‌اند.

آسیب‌های حوزه سلامت در هفته اول حملات آمریکایی ـ صهیونی/شهادت ۱۱ نفر از کادر درمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اطلاع‌رسانی دولت (پاد) با انتشار یک اینفوگرافی، آسیب‌های حوزه سلامت در هفته نخست جنگ را تشریح کرد.

براساس کنوانسیون‌های جهانی و حقوق بشری، نظام سلامت می‌بایست از حملات در زمان جنگ در امان باشد. این در حالی است که حوزه سلامت در هفته نخست جنگ با آسیب‌های بسیاری مواجه شد.
 
۱۹ بیمارستان، ۱۱ پایگاه اورژانس، ۱۲ آمبولانس و ۲ مرکز بهداشتی در هفته نخست جنگ آسیب دیده‌اند.
 
همچنین آسیب‌ها به مراکز محدود نمی‌شود، ۳۳ نفر از کادر درمان آسیب دیده‌اند و ۱۱ نفر نیز شهید شده‌اند.
آسیب‌های حوزه سلامت در هفته اول حملات آمریکایی ـ صهیونی/شهادت ۱۱ نفر از کادر درمان

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.