ورود سامانه بارشی به گلستان؛بارش باران و کاهش دما تاسه‌شنبه ادامه دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:36
گرگان- کارشناس هواشناسی گلستان از نفوذ سامانه پرفشار به جو استان خبر داد و گفت: تا روز سه‌شنبه شاهد تداوم ابرناکی، ، بارش باران، کاهش محسوس دما و ریزبرف در ارتفاعات خواهیم بود .

مهدیه اصحابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی، از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه جو گلستان تحت تأثیر نفوذ زبانه‌های سامانه پرفشار قرار می‌گیرد.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب تداوم ابرناکی و بارش باران در سطح استان خواهد شد. همچنین به دلیل کاهش محسوس دما، پیش‌بینی می‌شود در نواحی کوهستانی و سردسیر شاهد ریزبرف باشیم.

اصحابی اظهار کرد: این شرایط جوی تا روز سه‌شنبه در استان حاکم است، اما از روز چهارشنبه با عبور این سامانه، جو منطقه پایدار شده و تا پایان هفته شاهد ثبات وضعیت جوی خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.