لاهوتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:27
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هدف آمریکا از حمله شب گذشته به مخازن فرآورده‌های نفتی، انتقام از ‌اتحاد مردم و تحت فشار گذاشتن زندگی آن‌هاست که ادعای حمایتش از مردم را باطل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی و آمریکا به مخازن فرآورده های نفتی در تهران، گفت: هدف آمریکا از حمله شب گذشته به مخازن فرآورده‌های نفتی، انتقام از ‌اتحاد مردم و تحت فشار گذاشتن زندگی آنهاست که ادعای حمایتش از مردم را باطل کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: باتوجه به‌ پیش‌بینی‌های قبلی، با اطلاع عرض می‌کنم مردم نگران تامین پایدار ‌بنزین نباشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقاضا داریم مردم فقط برای نیاز واقعی به جایگاه‌های سوخت‌گیری مراجعه کنند.

گفتنی است، سخنگوی جایگاه داران بنزین شب گذشته اعلام‌ کرد که سوخت به اندازه کافی موجود است و کمبودی برای توزیع سوخت وجود ندارد. انبار نفت البرز و تهران مورد حمله قرار گرفته‌اند و نیروها مشغول عملیات اطفای حریق هستند. به مردم اطمینان می‌دهیم که با پدیده بی‌بنزینی مواجه نخواهیم شد.

همچنین با توجه به حملات نظامی شب گذشته به محدوده پالایشگاه تهران، بر اساس اطلاعات میدانی، هیچ آسیبی به تاسیسات پالایشگاه وارد نشده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.