حمله پهپادی به تأسیسات آب‌شیرین‌کن در بحرین

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:23
وزارت کشور بحرین از حمله پهپادی به تاسیسات آب شیرین کن در بحرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های منطقه ای، وزارت کشور بحرین امروز از حمله پهپادی به یک تأسیسات آب‌ شیرین ‌کن در این کشور خبر داده وتصریح کرد که مرکز مذکور در این حمله دچار خسارت شده است.

طی روزهای اخیر نیروهای متجاوز آمریکایی و صهیونیستی حملاتی را علیه مراکز آب شیرین کن در بخش هایی از کشورمان انجام داده اند که در این حملات عمدتا از پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای منطقه استفاده شده است. مسئولان ایرانی حمله به مراکز آب شبرین کن را حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی توصیف کرده و وعده پاسخ داده بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.