اطلاعیه شرکت ملی پالایش درباره حملات موشکی به تعدادی از انبارهای نفت در استان‌های تهران و البرز

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 00:53
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاعیه ای پیرامون حمله موشکی دشمنان به زیرساخت های انرژی کشور منتشر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این اطلاعیه امده است: به استحضار هموطنان عزیز می‌رساند پیرو حمله دشمن صهیونی-امریکایی به زیرساخت انرژی کشور، در شامگاه شنبه ۱۶ اسفند تعدادی از انبارهای نفت در استان‌های تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند و در حال حاضر تیم‌های آتش‌نشانی مشغول مهار و اطفای حریق هستند.

مزید استحضار هم‌میهنان عزیز، پیش از این تمهید لازم به منظور حداقل‌سازی ذخیره فرآورده صورت گرفته بود و در حاضر تامین سوخت استان‌های تهران و البرز نیز بصورت پایدار از سایر مبادی در حال انجام است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.