معاون فرماندار قشم: با سودجویان و محتکران کالا در قشم برخورد خواهد شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 23:03
قشم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم با اشاره به حساسیت‌های موجود در فضای اقتصادی کشور، گفت: با سودجویان و محتکران کالا در قشم برخورد خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد دهقانی با اشاره به ظرفیت‌های راهبردی و اشراف کامل بر وضعیت مخازن و انبارهای کالاهای اساسی در سطح شهرستان، اظهار داشت: مطابق با سیاست‌های کلان کشور و نگاه ویژه و قاطع مجلس و دولت به امنیت غذایی، هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای استراتژیک در جزیره قشم وجود ندارد و ذخایر به میزان کافی موجود است.

وی با هشدار به معدود افرادی که ممکن است با سوءاستفاده از شرایط فعلی و ایجاد هیجانات کاذب، قصد احتکار یا برهم زدن آرامش بازار را داشته باشند، افزود: صیانت از سفره مردم و حفظ ثبات بازار، خط قرمز ماست. همان‌گونه که نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نیز تأکید کرده‌اند، در شرایطی که کشور با حساسیت‌های ویژه‌ای روبروست، بازی با نیازهای روزمره مردم نه یک تخلف صنفی ساده، بلکه اخلال در امنیت اقتصادی تلقی شده و دستگاه قضایی با قاطعیت و بدون کمترین اغماض با خاطیان برخورد خواهد کرد.

معاون سیاسی فرمانداری قشم ضمن تقدیر از همراهی اصناف، تولیدکنندگان و مجموعه‌های خصوصی در جزیره، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این لحظه گزارش نگران‌کننده‌ای از احتکار سازمان‌یافته در قشم نداشته‌ایم، اما تیم‌های بازرسی مشترک به صورت شبانه‌روزی فعال هستند تا از بروز هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری کنند.

دهقانی در پایان از شهروندان قشمی خواست تا ضمن حفظ آرامش و پرهیز از خریدهای هیجانی و مازاد بر نیاز، در صورت مشاهده هرگونه انبار غیرمجاز یا امتناع از عرضه کالا، مراتب را سریعاً به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.