آسیب به آمبولانس و کارکنان اورژانس بوشهر در حمله رژیم صهیونی-آمریکایی

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 22:46
بوشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آمریکایی به بوشهر، تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ نیز دچار صدمه و آسیب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حاجیونی شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: عصر امروز یکی از آمبولانس های عملیاتی شهر بوشهر که در حال ماموریت بود، همزمان در نزدیکی آن ها پرتابه های شدید موشکی برخورد کرد و باعث صدمه به آمبولانس و آسیب جزئی به همکاران اورژانس شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر افزود: خوشبختانه حال عمومی هر دو کارشناس عملیاتی این پایگاه خوب است و لازم به ذکر است این غیور مردان بلافاصله پس از این حادثه نیز دست از خدمت نکشیدند و برای دفاع از خاک و میهن و مردم عزیزمان به صحنه عملیات رفتند و در پایگاه مستقر شدند.

وی ادامه داد: در این روزهای مهم تیم های عملیاتی اورژانس استان بوشهر نیز با تعهد و غیرت مثال زدنی در صحنه هستند و با تمام توان برای نجات هموطنان عزیز خدمت می نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.