پلمب یک تالار بندپی شرقی به‌دلیل برگزاری جشن عروسی در ایام عزاداری

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 21:59
ساری - رئیس حوزه قضایی بخش بندپی شرقی از پلمب یک تالار پذیرایی در این بخش به‌دلیل برگزاری مراسم جشن در ایام عزاداری خبر داد.

میثم اکبری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در یکی از تالارهای این بخش در روزهای عزاداری، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران و ارائه تذکرات لازم، از برگزارکنندگان خواسته شد نسبت به توقف مراسم اقدام کنند، اما با وجود این تذکرات، ادامه برنامه در مکانی دیگر و در یکی از منازل روستا برگزار شد.

اکبری با بیان اینکه این اقدام موجب تشکیل پرونده قضایی شد، تصریح کرد: در همین راستا صاحب مراسم، دهیار، اعضای شورای روستای مربوطه و مالک تالار برای ارائه توضیحات به مرجع قضایی احضار شده‌اند.

رئیس حوزه قضایی بندپی شرقی ادامه داد: تالار محل برگزاری مراسم نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شده و بررسی ابعاد مختلف این پرونده در حال انجام است.

وی تأکید کرد: رعایت قوانین و توجه به شئونات فرهنگی و اجتماعی از سوی همه شهروندان ضروری است و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.