شهادت یک زن در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به پایانه بار یزد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 21:27
یزد - یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در حمله به پایانه بار یزد یک نفر مسافر غیربومی به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دهستانی شب شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظهر امروز حومه شهر یزد مورد تعرض و حمله هوایی رژیم صهیونیستی آمریکایی قرار گرفت‌، در حمله به سوله شهرک صنعتی، خسارت انسانی نداشتیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: در تعرض به محوطه پایانه بار نیز انجام شد که در این تعرض، تعدادی از ناوگان پارک شده در محوطه پایانه دچار خسارت شدند.

وی افزود: در این تعرض تعداد ۱۰ نفر مجروح شدند که ۴ نفر از آنها سرپایی مداوا، درمان و ترخیص شدند، ۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری و تحت درمان هستند که وضعیت سلامت خوبی دارند.

دهستانی ادامه داد: یک بانوی مسافر و غیربومی در محوطه پایانه به فیض شهادت نائل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.