استاندار گلستان: ادارات با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان فعال می‌شوند

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 18:48
گرگان- استاندار گلستان با تأکید بر لزوم بازگشت به حالت عادی در فعالیت‌های اداری، گفت: تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان از فردا یکشنبه باید در محل کار خود حضور یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر طهماسبی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از فردا یکشنبه و با آغاز هفته کاری جدید، ادارات گلستان با حضور کامل کارکنان فعالیت خود را ادامه خواهند داد، اظهار کرد: تمامی افراد در ادارات کل، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها باید صد درصد در سر کار خود حضور پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به استثنائات احتمالی برای بانوان شاغل افزود: بانوانی که به هر دلیلی دارای مسائل و شرایط خاصی هستند، می‌توانند با هماهنگی مستقیم مدیران خود، ساعات کاری را به صورت دورکاری انجام دهند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت مدارس را تشریح کرد و گفت: مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و آموزش دانش‌آموزان در بستر «شاد» و به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهد داد تا دانش‌آموزان بتوانند از منزل مشکلات درسی خود را برطرف کنند و فرآیند آموزش بدون وقفه ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.