سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا: ممکن است به صورت شناور قصد ورود کنید اما به قعر خلیج فارس می‌روید

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 18:44
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: به صراحت می‌گوییم آمریکا و رژیم صهیونی را زدیم و نابودشان کردیم.جمهوری اسلامی ایران تاکنون هیچ تعرضی به منافع ملی و حاکمیت کشورهای همسایه نداشته و آن را محترم دانسته.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از نورنیوز، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: ممکن است به صورت شناور قصد ورود کنید اما به قعر خلیج فارس می‌روید.

وی ادامه داد: به صراحت می‌گوییم آمریکا و رژیم صهیونی را زدیم و نابودشان کردیم.جمهوری اسلامی ایران تاکنون هیچ تعرضی به منافع ملی و حاکمیت کشورهای همسایه نداشته و آن را محترم دانسته.

وی افزود: نقاط مبدا هدفی مشروع برای ایران خواهد بود و اصلا مقابل آمریکا و رژیم صهیونی کوتاه نمی‌آییم.کشورهایی که فضا و امکانات به دشمن نداده‌اند تا به این لحظه هدف نبوده و از این پس هم هدف نیستند.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.