واکنش بقایی به حمله به فرودگاه‌های غیرنظامی و کارزار ترور

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 17:17
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: حمله بزدلانه آمریکا و اسرائیل به فرودگاه‌های غیرنظامی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری فصل شوم دیگری از کارزار ترور و جنایت متجاوزان علیه ایرانیان است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بازنشر پیامی از صفحه ایران ایر طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حملات بزدلانه به فرودگاه‌های غیرنظامی و هدف قرار دادن عمدی یک هواپیمای مسافربری ایران ایر در بوشهر، فصل شوم دیگری از کارزار ترور و جنایت متجاوزان علیه ایرانیان است.»

وی افزود: ایران مصمم است که با قدرت پاسخ دهد.

براساس این گزارش پیش از این «ایران ایر» در پیامی در صفحه اجتماعی ایکس نوشته بود: «"نه، نه، نه - سلاح‌های هسته‌ای در مدارس، بیمارستان‌ها، موزه‌ها، استادیوم‌های فوتبال، هواپیماهای تجاری ... فرودگاه بوشهر، فرودگاه مهرآباد یا هیچ کجای ایران تولید نمی‌شوند».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.