آغاز آموزش مجازی مدارس از ۱۷ اسفند

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 16:46
آموزش غیرحضوری و مجازی مدارس سراسر کشور از روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه در بستر شبکه شاد آغاز می‌شود. طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، این برنامه آموزشی که شامل فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی نیز هست، تا پایان سال جاری طبق جدول زمان‌بندی مشخص برای دوره‌های ابتدایی و متوسطه ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش غیرحضوری و مجازی مدارس از فردا(یکشنبه ۱۷ اسفند) و بعد از پایان تعطیلات هفت روزه شهادت رهبر معظم انقلاب، آغاز می‌شود.

حسین صادقی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آموزش مجازی مدارس از صبح فردا(یکشنبه) و از طریق بستر شاد(آفلاین و آنلاین) آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

وی اظهار کرد: برنامه استمرار فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد به شرح زیر تعیین شده است:

از ساعت ۸ الی ۱۲ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره متوسطه (اول و دوم)

از ساعت ۱۳ تا ۱۷ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره ابتدایی

وی گفت: امکان حضور دانش آموزان در خارج از ساعت تعیین شده در کلاس ها مقدور نیست و سرویس کلاس مجازی در سقف سهمیه هر استان، رایگان خواهد بود.

به گفته وی، به منظور تسهیل دسترسی، لازم است همکاران و دانش آموزان، قبل از حضور در کلاس ها تعیین نقش نمایند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.