عبدالرضا حاج علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش از ظهر شنبه یک پهپاد در اطراف اراک و محلات شناسایی و منهدم شد.
فرماندار اراک افزود: هیچ نقطه ای در داخل و خارج از شهر مورد هدف قرار نگرفته است
عبدالرضا حاج علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش از ظهر شنبه یک پهپاد در اطراف اراک و محلات شناسایی و منهدم شد.
فرماندار اراک افزود: هیچ نقطه ای در داخل و خارج از شهر مورد هدف قرار نگرفته است