به گزارش رکنا به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزشوپرورش شهرستان های استان تهران، جلسه شورای معاونین این وزارتخانه با حضور مقام عالی وزارت و مشارکت برخط مدیران کل استانها برگزار شد.
در این نشست، یوسف بهارلو، مدیرکل آموزشوپرورش شهرستانهای استان تهران به صورت برخط در جلسه شرکت داشت.
در جریان این جلسه، برقراری و آغاز آموزش دانش آموزان به صورت مجازی در بستر شاد از فردا یک شنبه تا پایان اسفند ماه به عنوان محورهای اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. معاونان مربوطه نیز ضمن ارائه گزارشها و برنامههای اجرایی، راهبردها و برنامههای خود را تشریح کردند.
یوسف بهارلو در حاشیه این جلسه اعلام کرد: ما در شهرستان های استان های تهران از فردا به صورت رسمی فرآیند آموزش را در بستر شاد آغار می کنیم و طبیعی است با توجه شرایط فعلی کشور و آرامش خاطر همکاران نیازی به حضور معلمان و همکاران کادر اجرایی در مدارس نیست لذا نظارت مدیران مدارس و عوامل اجرایی بر کلاس های مجازی مورد تاکید است.
در پایان این مدیرکل آموزش پرورش شهرستان های استان تهران گفت: جهت عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان و در مواقعی که اینترنت پایدار در مناطق نباید بسته های آموزشی جهت بهره مندی آفلاین دانش آموزان طراحی شده است.