به گزارش خبرگزاری مهر، امید امیدی شاهآباد در ستاد تنظیم بازار لرستان، اظهار داشت: طی دو روز گذشته دو هزار تن نهادههای دامی وارد استان شده است.
وی گفت: میزان قابلتوجهی از نهادهای دامی نیز طی روزهای آتی وارد استان خواهد شد و در این زمینه مشکلی نداریم.
معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به بررسی وضعیت دوگانهسوز کردن نانواییهای خرمآباد در این جلسه، ادامه داد: از مجموع ۵۰ نانوایی مصوب شده برای این موضوع که دارای موتوربرق هستند کار تجهیز ۳۰ نانوایی به سوخت دوم؛ یعنی گاز «ال پی جی» انجام شده و مابقی نانواییها نیز در روزهای آتی به این سوخت مجهز میشوند.
امیدی شاهآباد با اشاره به آغاز فرایند پرداخت کالابرگ نیز، گفت: از روز گذشته پانزدهم اسفند که این طرح مجدد آغاز شده روند پرداخت کالابرگ به شکل مطلوب در حال اجراست و کالا بهاندازه کافی در فروشگاههای زنجیرهای و خرد استان موجود است.
وی افزود: در زمینه کالاهای اساسی نیز هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد و ۵۰۰ تن برنج نیز برای توزیع در سطح استان، وارد شده و در اختیار بازار قرار میگیرد.












