راه‌اندازی ۷ مرکز پذیرش مسافر برای اسکان اضطراری در ساری

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 12:31
ساری - فرماندار ساری اعلام کرد که این شهرستان با راه‌اندازی ۷ مرکز پذیرش و فراهم کردن بیش از ۴۸۰۰ ظرفیت اسکان اضطراری و موقت، آماده خدمات‌رسانی به مسافران و هموطنان در ایام اخیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت پیش از ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آماده‌باش کامل تمامی دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان گفت: تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و هموطنان بسیج شده است.

وی افزود: از ۴۸۰۰ ظرفیت پیش‌بینی شده، ۲۰۰۰ نفر در سالن‌های ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان اسکان داده می‌شوند و ۲۸۰۰ نفر دیگر با همکاری ادارات میراث فرهنگی، اوقاف، آموزش و پرورش و سایر نهادها در اماکن مناسب اسکان موقت خواهند یافت.

فرماندار ساری در ادامه توضیح داد: اطلاع‌رسانی محل اسکان‌ها در ورودی‌های شهرستان با نصب بنرهای متعدد انجام شده و هفت مرکز پذیرش مسافر در مناطق استراتژیک از جمله دودانگه، چهاردانگه، فرح‌آباد و اوقاف راه‌اندازی شده است. این مراکز وظیفه ثبت‌نام، راهنمایی و هدایت مسافران به محل‌های اسکان را برعهده دارند و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی هدف اصلی جلب رضایت هرچه بیشتر مردم و مسافران است و همه اقدامات با محوریت رفاه، امنیت و آسایش شهروندان برنامه‌ریزی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.