افزایش شمار شهدای مدافع سلامت در حملات آمریکایی-صهیونی

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 12:16
براساس اعلام وزارت بهداشت تا عصر روز جمعه، ۱۵ اسفندماه، ۱۰ نفر از کارکنان فداکار حوزه سلامت به شهادت رسیدند.

افزایش شمار شهدای مدافع سلامت  به ۱۰ نفر در حملات آمریکایی-صهیونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی حملات موشکی اخیر رژیم‌های قاتل و کودک کش آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان، تا عصر روز جمعه، ۱۵ اسفندماه، ۱۰ نفر از کارکنان فداکار حوزه سلامت به شهادت رسیدند؛ افرادی که عمر خود را در مسیر خدمت به سلامت مردم سپری کردند.

اسامی این شهدای گرانقدر به شرح زیر است:

شهیده رباب دهدشتی از کارشناسان رادیولوژی بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهرستان لامرد.

شهید علی عبداللهی، کارشناس عملیاتی ناحیه غرب اورژانس استان تهران.

شهید دکتر علی آریا، دستیار سال سوم ارتوپدی بیمارستان سینا تهران.

شهید دکتر محمدرضا عباسی، فارغ التحصیل پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در شهر مهران.

شهیده عاطفه سهرابی، سرپرستار بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان حضرت فاطمه (س) خمین.

شهیدان هوشنگ ترک علیا و سجاد چرخنده از کارشناسان عملیاتی پایگاه زیبا شهر اورژانس شیراز.

شهید حسن محمدی از نیرو‌های واحد بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز.

شهیدان دکتر محمد مهرابی و دکتر عبداله اصل علوان از شهدای ارتش در ناو دنا و پدافند بندر شهیدطاهری بوشهر.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.