سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات دبیرکل سازمان ملل مبنی بر اینکه «اکنون زمان پایان جنگ است»گفت: بیایید کمی بیطرف باشیم؛ این «جنگ» نیست، بلکه یک «اقدام تجاوزکارانه بیدلیل» است.
به گزارش شمال نیوز، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه مجازی ایکس نوشت: در حالی که ایران در میانه مذاکرات جدی دیپلماتیک بود، آمریکا و اسرائیل برای دومین بار در کمتر از ۹ ماه به ایران حمله کردند.
شما از خطر برای اقتصاد جهانی ابراز نگرانی کردهاید؛ اما درباره غیرنظامیان بیگناه، از جمله ۱۷۵ کودک که در شهر میناب کشته شدند و دیگر قربانیان حملات آمریکا و اسرائیل در روزهای اخیر چه میگویید؟
وی تاکید کرد که سازمان ملل باید صریح باشد و مسئولیتهای قانونی و اخلاقی خود را در قبال این جنگ غیرقانونی علیه ایران بپذیرد.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.