بقایی خطاب به گوترش: این «جنگ» نیست، یک «اقدام تجاوزکارانه بی‌دلیل»است

شمال نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 10:00
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات دبیرکل سازمان ملل مبنی بر اینکه «اکنون زمان پایان جنگ است»گفت: بیایید کمی بی‌طرف باشیم؛ این «جنگ» نیست، بلکه یک «اقدام تجاوزکارانه بی‌دلیل» است.
بقایی خطاب به گوترش: این «جنگ» نیست، یک «اقدام تجاوزکارانه بی‌دلیل»است

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل بقایی سخنگوی‌ وزارت امور خارجه در شبکه مجازی ایکس نوشت: در حالی که ایران در میانه مذاکرات جدی دیپلماتیک بود، آمریکا و اسرائیل برای دومین بار در کمتر از ۹ ماه به ایران حمله کردند.

 

شما از خطر برای اقتصاد جهانی ابراز نگرانی کرده‌اید؛ اما درباره غیرنظامیان بی‌گناه، از جمله ۱۷۵ کودک که در شهر میناب کشته شدند و دیگر قربانیان حملات آمریکا و اسرائیل در روزهای اخیر چه می‌گویید؟

 

وی تاکید کرد که سازمان ملل باید صریح باشد و مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود را در قبال این جنگ غیرقانونی علیه ایران بپذیرد.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.