پهپاد متجاوز در کمربندی شرقی کرمانشاه ساقط شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 00:52
کرمانشاه- روابط عمومی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: عصر جمعه یک فروند پهپاد متجاوز در کمربندی شرقی کرمانشاه توسط سامانه‌های پدافندی کشور منهدم شد.

به گزارش خبرکزاری مهر، روابط عمومی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساقط شدن یک فروند پهپاد متجاوز در کمربندی شرقی شهر کرمانشاه خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، عصر جمعه سامانه‌های پدافند هوایی کشور موفق شدند یک فروند پهپاد متجاوز را در کمربندی شرقی کرمانشاه شناسایی و منهدم کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که طی روزهای اخیر، چهار فروند پهپاد متجاوز در آسمان استان کرمانشاه شناسایی و توسط سامانه‌های پدافندی کشور ساقط شده‌اند.

همچنین روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز نیز یک فروند پهپاد پیشرفته از نوع «هرمس» در آسمان قصرشیرین توسط سامانه‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هدف قرار گرفته و منهدم شده است.

بررسی‌های تکمیلی درباره جزئیات این عملیات پدافندی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.