باشگاه استقلال حمله به اماکن ورزشی را محکوم کرد

صدا و سیما جمعه 15 اسفند 1404 - 23:22
باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به اماکن ورزشی در ایران را محکوم کرد.
باشگاه استقلال حمله به اماکن ورزشی را محکوم کرد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،بیانیه، باشگاه استقلال ایران در محکومیت حملات به اماکن ورزشی به شرح زیر است:
 
به نام خدا
اماکن ورزشی به عنوان موقعیت و مکانی امن برای رقابت، شور، نشاط و صلح و دوستی، بستری است که همواره از حرمت و امنیت خاصی در بین همگان برخوردار بوده و هست، از این رو هر اقدام ضدبشری و مغایر با اصول اخلاقی و ارزش‌های ورزشی که منجر به تخریب این زیر ساخت ها شود، به شدت محکوم است.
باشگاه استقلال ایران؛ ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، از جامعه جهانی و نهادهای بین المللی انتظار دارد؛ در واکنش جدی به جنایات صهیونی و آمریکایی که مغایر با اصول و منشور المپیک است، این اقدامات خصمانه و کورکورانه را محکوم و پیگرد نماید.
باشگاه استقلال ایران

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.