براساس این بخشنامه ساعت اداری تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۴ و برای روزهای پس از لیالی قدر ساعت شروع فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است.
فعالیت ادارات خوزستان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۴۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.
به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، دستگاههای ضروری و خدماتی همچون آتشنشانی، اورژانس، بیمارستانها مشمول این تصمیم مستثنی هستند.
براساس این بخشنامه ساعت اداری تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۴ و برای روزهای پس از لیالی قدر ساعت شروع فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است.
به گزارش ایرنا در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران اسلامی و شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از روز یکشنبه هفته جاری به مدت هفت روز ادارات کشور تعطیل شدند.
با دستور استاندار خوزستان بانکهای استان در این مدت با شعب کشیک فعال بودند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.