بازگشایی ادارات خوزستان با ۴۰ درصد کارکنان از روز یکشنبه

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 22:18
اهواز - فعالیت ادارات خوزستان از روز یکشنبه با حضور ۴۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده فعالیت ادارات خوزستان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور ۴۰ درصد کارکنان به شکل حضوری از سر گرفته خواهد شد.

بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری دستگاه‌های ضروری و خدماتی همچون آتش‌نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و ... از شمول این تصمیم مستثنی هستند.

ساعت اداری تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۴ و برای روزهای پس از لیالی قدر ساعت شروع فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.