۲ شهید بر اثر حمله دشمن به یک منزل مسکونی در قم

عصر ایران جمعه 15 اسفند 1404 - 21:51
در آخرین مرحله تجاوز دشمنان به کشورمان یک منزل مسکونی در خیابان کارگر مورد حمله قرار گرفت که این اقدامات نشانه استیصال و به بن رسیدن دشمنان است.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به تجاوز عصر امروز دشمنان به یک واحد مسکونی، گفت: بر اثر این تجاوز تاکنون ۲ نفر شهید شدند.

به گزارش ایسنا، مرتضی حیدری شامگاه جمعه در گفت‌وگویی بیان کرد: از ساعات اولیه امروز استان قم چندین مرتبه مورد تعرض و تجاوز دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد:از صبح امروز این استان چهار مرتبه مورد تهاجم قرار گرفت که بیشتر این حملات به مراکزی در خارج از محدوده شهری بوده است.حیدری ادامه داد: در آخرین مرحله تجاوز دشمنان به کشورمان یک منزل مسکونی در خیابان کارگر مورد حمله قرار گرفت که این اقدامات نشانه استیصال و به بن رسیدن دشمنان است.


وی همچنین با تاکید بر ضرورت دریافت اخبار و اطلاعات از طریق رسانه‌های رسمی، از مردم درخواست کرد برای امدادرسانی سریع و به موقع به آسیب‌دیدگان از تجمع در محل مراکز مورد اصابت خودداری کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.