آمریکا و اسرائیل صبح روز پانزدهم اسفندماه به کرمانشاه حمله کرده و منازل مردم را ویران کردند. در این منازل نه فرد نظامی حضور داشت و نه مراکزی بود که وابسته به بخش های نظامی کشور باشد.
به گزارش رکنا، صبح روز پانزدهم اسفندماه سال 1404 آمریکا و اسرائیل به کرمانشاه حمله کردند. در این حملات منازل مسکونی مردم به شدت تخریب شد و شهروندان مصدوم شدند.
این تخریب ها و حملات به منازل مسکونی در حال انجام می گیرد که آمریکا و اسرائیل بارها گفته اند که ما با حملات نقطه زن فقط مراکز و افراد نظامی را مورد حمله قرار می دهیم و با جان و مال مردم غیرنظامی کاری نداریم اما شواهد حملات نشانگر تخریب و مجروحیت و کشته شدن مردم غیرنظامی از کودک و جوان تا سالمندان را دارد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.